2013. április 9., kedd

Szalagavató Után

A szalagavatónk nem zárult le azzal, hogy véget ért a bankettünk. A szalagavatónk körüli konfliktusokat el kellett simítani. Próbáltam kimaradni a konfliktusokból. Úgy érzem, hogy annyit vállaltam, amit teljesíteni tudtam: a díszletek kivitelezését készítettük egy pár osztálytársammal. Volt azonban egy osztálytársam, aki nagyon túlvállalta magát: ő szervezte a bankettünket, a szalagokat,  az egyen dolgokat (fiúknak a nyakkendőt, lányoknak az azonos színű blúzt). Emiatt a feszültség miatt az osztályfőnököm kért  egy leülést az egész osztállyalés, sőt még külön leülést is pár osztálytársammal. Szerintem a sok feszültséget egy kicsit túl nagyra is duzzasztották. Mivel láttam, hogy az osztályfőnökömnek ez sokat jelent, és nagy megkönnyebbülés  számára a tisztázó megbeszélés ezért én is részt vettem benne. Ennek következtében jobb is lett az osztályban a hangulat, így az időbefektetés megtérült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése