2013. április 9., kedd

Napi Tesi

Február közepén megkeresett egy tanárnő a suliban és megkérdezte, hogy nem tartanék-e ‘Napi Tesi’-t a kilencedikeseknek és a nulladikosok egy kis csoportjának. Azoknak, akik szeretnének, megtanulni zsonglőrködni, pontosabban virágbotozni heti egy órában. Az első két órát egyedül tartottam. Utána az egyik osztálytársamat is hívtam - aki szintén tud zsonglőrködni - hogy, nincs-e kedve bekapcsolódni a projektembe, és szerencsére volt neki. Ő tud meteorozni és kontakt hosszúbotozni is. A létszámot az elején leszögeztük: fejenként 3-3 főre maximalizáltuk, mert ennél több embernek nem is tudunk zsonglőr eszközöket adni, illetve ennél nagyobb létszámmal nem nagyon tudtunk volna dolgozni, hogy mindenkire oda is tudjunk figyelni. Nagyon élveztem az elejétől fogva. Voltak benne nehézségek számomra, mint például hogy a neveket nem tudom olyan jól megjegyezni, az órák felépítésében is bizonytalan voltam, de a tanár, aki bevont engem nagyon sokat segít segített nekünk, hogy hogyan kellene másképpen, hatékonyabban csinálni. Minden óra után leültünk hárman a tanárnővel, és átbeszéltük, hogy mi volt könnyű, mi volt nehéz, és hogy hogyan éreztük magunkat.
Ezt az egészet egy RENESZÁNSZ LAKOMA nevezetű rendezvényre készítettük elő, amit több iskola tanulóinak szervezett rendezvény volt március hónapban. Erről a következő bejegyezésben olvashattok többet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése