2013. április 9., kedd

Projekt

Március második felében volt a projektzárásunk. A projektünk neve CityVill volt, ami arról szólt, hogy egy képzelt társadalmat kellett felépítenünk, amihez a tanaraink szinte szabad kezet adnak nekünk.
 
Fizikai felépítésünk:
  • homoszapiensz felépítésű
  • 1,8-2,5 m magasak
  • kékeszöld színük van
  • van hosszú farkuk, aminek a végén szőrös bojt van
  • van szárnyuk
 
A társadalmi rétegződés:
  • van egy királyi pár, akik vezetik a világunkat
  • nemesek (csak ők kereskedhetnek)
  • parasztok (akik a földeken dolgoztak, fizikai munkások)

 
Ez csak pár dolog, amit leírtam róluk ízelítőnek, de ennél komolyabban kidolgoztuk.
Kellett állás interjúra is mennünk, hogy megtapasztaljuk, hogy milyenes az. Két HR-s volt az állás interjú. Az egyikőjük az osztályfőnökünk volt, a mások HR-s pedig egy számunkra nem nagyon ismert, nálunk tanító hölgy.
Először egy motivációs levelet kellett írnunk, ami nekem úgy érzem jól sikerült. Nemesként doktori címmel egy szennyvíz telep alkalmazotti állására jelentkeztem SZAR LAPÁTOLÓI beosztásba. Nagyra törő ambícióim voltak, hogy hogyan lehet a szennyvíz telepen minél inkább a megújuló energia forrásait felhasználni. Az elvem az az volt, hogy lentről szerettem volna fellépkedni a ranglétrán, amit nagyon értékelték a HR-sek és engem fel is vettek..
A projekt zárásaképpen egy makettet is kellett építenünk, hogy hogyan néz ki a bolygónk felszínének egy ki darabja. Ez elég jól is sikerült. A projektem így ötösre sikerült, aminek örültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése