2013. április 2., kedd

A januári vizsgahét



A január 14-ei héten volt a vizsgahét. Ez azt jelenti, hogy minden nap más tárgyból vizsgázunk, ez csak az érettségi tárgyakra vonatkozik. Ezek a matek, magyar, töri és földrajz. Idegen nyelv alól való felmentésem miatt, nekem mást kellett választanom, ez a földrajz. Az ötödik tárgyam nekem az informatika volt, de szerencsére abból már tavaly leérettségiztem.
A vizsgának azért van jelentősége, mert a féléves szorgalmi jegyemet ez vagy feljavítja, vagy lehúzza, hiszen ezek átlaga kerül a féléves bizonyítványba.

Hétfő: szabadnappal kezdtem :)


Kedd: MAGYAR
Az első vizsgám magyar volt. Nem sikerült valami fényesen, de meglett. Őszintén szólva rosszabbra számítottam, mint ami lett
- nyelvtanból: egy kettest és egy hármast kaptam.
- irodalomból: kettő kettest
Kicsit több mint másfél órát voltam bent a négy tételem kidolgozásával és a feleletekkel. Nagyon hosszú volt és azt sem mondhatom, hogy megérte, mert sajnos nem tudtam rá sokat tanulni. Egyszerűen a motivációm hiányzott arra, hogy most tanuljak

Szerda: ismét egy szünnap :)

Csütörtök: TÖRI
A második vizsgám töri volt. Az azért volt nehéz, mert miután odaültem a tanárok elé, elmondtam egy pár dolgot aztán leblokkoltam és nem tudtam mit kellene mondanom, mert ere a vizsgámra sem tanultam túl sokat. Nagyon kedvesek voltak a tanárok próbáltak segíteni, rávezető kérdéseket tettek fel. A végéra hármast kaptam.

Péntek: MATEK
A harmadik vizsgám matematika volt. Abból nem szóbeliztem, mert abból az egy tantárgyból nincsen felmentésem, így érettségin is csak ebből fogok írásbelizni. Nem sikerült valami jól, de így is kettest kaptam. Vizsgámat kicsit megnehezítetem magamnak, mert ugyan itthon megkerestem a számológépemet, be is tettem, de azt nem néztem meg, hogy jó-e benne az elem, sajnos a vizsgán kiderült, hogy lemerült. Azért nem izgultam, mert tudtam, hogy ötös a szorgalmi jegyem, és így legrosszabb esetben is hármas leszek matekból félévkor. Ez a forgató könyv valósult meg.

Péntek: FÖCI
Ez volt pénteken a második, összesen a negyedik vizsgám. Ez nem volt annyira jó, nem csak azért, mert a héten ez az utolsó tanítási nap, hanem azért sem, nekem erre a napra két vizsgám is volt. Részben persze érthető, hogy péntekre raktak, mert akik rajtam kívül föciből érettségiznek, azoknak matekból nem kell. Na, mindegy, rátérve a lényegre, a földrajz vizsgám is hármas lett. Annyira nem volt nehéz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése