2012. október 25., csütörtök

42. hét


A héten a projekt órán egy képzelt világot kellett összerakni, így csoportokat alkudtunk az osztályban. Én egy lánnyal voltam egy csoportban és mi a siketek intézetét terveztük meg. Úgy terveztük, hogy van benne a siket gyerekeknek iskolaszárny, a halló embereknek pedig van jelnyelvi oktatási részleg, továbbá munkahelyi-, szórakozási lehetőség a siketek számára, de épületen belül tudják hivatalos ügyeket is intézni (személy igazolvány, útlevél).
Lenne még benne konferencia terem is, ahol minden féle rendezvényeket és konferenciákat tarthatnának. Ami nekem nagyon tetszik, az az épület alaprajza lenne, aminek formája a nemzetközi I LOVE YOU kézjel lenne (ez az egyetlen nemzetközi jel amit ismerek). Azért találtuk ki ezt az egészet mert az osztályommal egy egész társadalmat kell majd felépítenünk: ahol lesz kórház, iskola és mi úgy gondoltuk, hogy ilyet nem csinál majd senki más. Számomra ez azért volt fontos, hogy ilyet is létrehozzunk, mert tanultam jelnyelvet és beleláttam , hogy milyen ennek a társadalmi rétegnek a helyzete, és milyen körülményeik vannak (tanításra, síket igazolvány intézésére stb.). Ha ezzel adhatok majd egy jó ötletet valakinek, vagy csak ha majd a maketten megcsinálhatjuk a városépítés során, én már akkor is boldog leszek.

Ez is egy nagy tanulási folyamat, mert utána kell nézni, hogy hogyan működnek az intézmények, mit-hol és hogyan kell hivatalos ügyeket intézni.








A héten elkezdődtek a tánc próbák a szalagavatóra, úgy néz ki hogy én is táncolok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése