2012. november 24., szombat

43. hét


A héten volt a NAPKOVI ÜNNEPSÉG, és ott hivatalosan is kiderült, hogy amit tavaly írtam erre a balogra, azzal nyertem. Amit nyertem az egy 50%-os tandíjkedvezmény, és persze rengeteg tapasztalatot, élményt szereztem. Jó néhányan sokat segítettek a blog első részének megírásában, annyira hálás vagyok nekik, hogy az elmondhatatlan.

Elfogadták az idei pályázatomat is. Kicsit sűrűbben lesz majd olvasható, mint a tavalyi havi egy bejegyzés. Ezt a balogot azért is csinálom, hogy majd emlékezzek a mostani jelenemre, hogy majd hosszú évek múltán is legyen nyoma.   Másodsorban - de nem elhanyagolható okból - azért is írom még ezt a blogot, hogy mások is megláthassák, hogy milyen az én szemszögemből a világ és hogy viszonyul ahhoz az engem körül ölelő világ, a Diszlexiámmal kapcsolatban.
Magyon örülök, hogy befogadták az új pályázatomat is,  mert így ti is értesülhettek az én világom bizonyos részéről, rendszeresebben.
No, de akkor nézzük, hogy mi is történt a héten az iskolában:
Történelem órán elkezdtünk, a szünet utáni órákra készüli, méghozzá csoportmunkában. A témakör a két világháború közötti Olasz-, Német-, és Oroszországban lévő diktatúrák voltak. Hogy mi is történt itt, arról a következő bejegyzésben olvashattok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése