2012. október 25., csütörtök

41. hét


Ezen a héten három tárgyból adtam számot: matekból, biológiából, és szóban történelemből. Először történelemből feleltem. Az úgy zajlott, hogy amíg a többiek írták a dolgozatot addig én kint a folyosón felleltem le, hogy ne zavarjuk a többieket. Ennek a menete úgy nézett ki, hogy én választottam egy témakört (I. világháborút) majd a tanár úr mondott egy másik témát. A kettőre kaptam egy-egy jegyet és azt átlagolta a tanár és az átlag egy hármas lett. Szerintem ez nagyon jó eredmény lett, mert csak az évszámokat néztem át, de azok sem mentek jól.

A második tantárgy az a matek volt. Abból a pótló dolgozatot írtam meg, mert sajnos az elsőt lekéstem. Annak a menete úgy nézett ki, hogy az eddig tanultakból adtunk számot írásban. Használhattunk számoló gépet és négy jegyű függvény táblázatot, de most a logika témakörből írtunk dolgozatot, amihez ezek nem nyújtottak túl nagy segítséget. Szerintem meglesz a hármas.

A harmadik dolgozatot a héten biológiából írtuk, a genetikai mutációk témaköréből. Kicsit nehéznek találtam, nem is annyira érdekel a téma, de azért megírtam. Remélhetőleg szünet után már kikapjuk.

Nekem az eddigi iskoláim nagyrészt ódzkodtak a szóbeli feleléstől. Gondolom azért, mert nem tudtak volna mire támaszkodni, hogy ha megkérdőjeleződik az eredmény; vagy nincsen más ötletem, hogy mért féltek ettől ennyire.

Még a hét utolsó matek óráján kaptunk egy nagyon érdekes egyenlet-levezetést az egyik osztálytársunktól. Számomra nagyon érdekes volt, hogyan gondolkodik ő. A matematika tanárnő szerint ő pont egy nehezebb logikát tartott egyszerűnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése