2013. május 29., szerda

ÁPRILIS 2. RÉSZ



A töri vizsgám
A töri kisérettségimre úgy mentem oda, hogy úgy éreztem, hogy arra többet tudok, mint a földrajzra (amire hármast kaptam) de sajnos nem ez bizonyosodott be. Egy egyest kaptam tőriből meg egy hármast, így lett az átlagom kettes. Nagyon elfáradtam a vizsgámon, de örülök, hogy sikeresen túl lettem rajta.

Napi tesi
Április utolsó hetében volt egy nagyon jó élményem a napi tesin, mert akkorra annyira jó idő lett, hogy a két osztályt (nulladikat és a kilencediket, akiket érint a napi tesi) ki lehetett vinni tesizni. Viszonylag sokan megfordultak nálunk és ezt nagyon jó dolognak éltem meg.

Kis érettségi
Nekem április utolsó hetében nem volt már kisérettségim, mert ugyan az utóbbi időben minden hétre jutott egy, de erre a hétre pont az angolt rakták, amiből ugye én nem érettségizek. Legalább tudtam tanulni az utolsó hétre maradt magyar kisérettségire, de erről majd a következő részben olvashattok, meg az egyetlen ÍRÁSBELI ÉRETSÉGIMRÖL is írok majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése