2013. június 26., szerda

FELKÉSZÜLÉS No. 1.



Kicsit nehezen indultak el a konzultációk az érettségire való felkészülésben. Minden érettségi szóbeliből heti egyszer volt konzultáció, ahol az általunk kért tételeket beszéltünk át. Nekem nagyon hasznosak voltak, mert én már tudtam akkor is, hogy nem sokat fogok tanulni az érettségire. nekem azért volt fontos a nappali tagozatos gimnáziumban hogy nagy óraszámban hallgathassam az érettségi tantárgyakat, mert úgy többet tudok tanulni, mint otthon könyvekből, egyedül. Rendesen megpróbáltam bejárni minden konzultációra, ez általában sikerült is.
Egy konzultációs óra menete az úgy nézett ki, hogy: bement, aki szeretet volna konzultációra menni és mi ott mondtunk témakör címeket, amik nem mentek jól vagy nem találtunk hozzá sok használtató anyagot. aztán elmondta a tanár, hogy mit kell tudni ahhoz a témakörhöz.

A suliba van, sport nap ez azt jelenti, hogy mindenféle sportot ki lehet próbálni.
Amivel a tanárok készültek: röplabda, foci, pingpong, joga
Amivel a diákok készültek: egykerekű-s csapat, póker, és persze jelen voltam én is, az ördög botokkal és a buzogányokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése